rachel.reismee.nl

Final Report

De afgelopen dagen hebben we hard gewerkt aan ons Final Report. We hebben geplanned om het eindverslag dinsdag al af te maken, maar onder andere door stroomuitvallen is dat niet gelukt. Vandaag hebben we het dan eindelijk af gekregen. Nog niet helemaal eigenlijk want Rick en Adriaan zijn nu bezig de laatste puntjes op de i te zetten. Maar verder is het helemaal af! Best wel een opluchting dus. Uiteindelijk is het verslag bijna 200 pagina's lang geworden. Morgen hebben we onze laatste meeting op het lab om alles af te sluiten. En dan zit onze stage er op. Dan is het tijd voor opruimen en inpakken. Woensdag komt de nieuwe groep naar Kitui. Die gaan wij dan het lab laten zien en Kitui waarna de volgende ochtendonze vakantie begint. Waarschijnlijk zal dit (voorlopig in ieder geval) mijn laatste reisverhaal zijn.

Frank, Sandra, Sven en Cas

Gefeliciteerd met het (bijna) afronden van jullie verslag. Toch altijd weer een flinke klus. Een vakantie lijkt dus meer dan verdiend.

We waren eigenlijk wel benieuwd naar het verslag, maar schrikken voor 200 pagina's een beetje terug. Maar misschien wil je ons, na terugkeer in het kleine kikkerland, eens een keertje bijpraten over jullie belangrijkste bevindingen.

Geniet van de vakantie!

Noor

je haar weer kort?

een hele fijne vakantie!
geniet nog ff!

xx

Rachel

Hallo,

Het verslag is uiteindelijk 165 pagina's geworden. We hebben er gelukkig wel conclusies instaan wat bij elkaar maar ongeveer 3 pagina;s is ;)

Bedankt!

Anita

Hoi Rachel,
Fijn dat je klaar bent met je eindverslag, en nu nog als afsluiting een hele mooie vakantie geweldig voor je!! Geniet maar lekker en wij genieten van de foto's haha!
Doegie Anita en Kees.

Joyce

Hoi Chel,

Hier ff kort vanuit Spanje.
Wat ik eignelijk veels te lang vond(kan je geoon niet zo lang missen) Is het toch nog snel gegaan.

Geniet van jullie wel verdiende vakantie en tot 23 mei!

Liefs
Piet, Joyce Quinty

Soraya

Geniet van je vakantie!

Fred en Jacqueline

Hoi Rachel, we wensen je een hele fijne (en verdiende!) vakantie. Geniet er van en tot gauw. Groetjes, Fred en Jacqueline

berta en Frans

Hoi Rachel,

Alles af.... kei hard gewerkt!!!

Wij wensen jullie allen een hele mooie en fijne vakantie!!!!
Geniet ervan met elkaar en..... tot ziens!!

groetjes Frans en Berta

Ine

Hoi Rachel

EEN SUPERFIJNE, GAVE, SPECTACULAIRE, MET VEEL BIG 5 DIEREN, VAKANTIE GEWENST!!
GENIET ERVAN! ;)

groetjes Ine